مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 19:202023-08-23اقتصادي

10 درصد جمعیت اردستان عضو شرکت های تعاونی هستند


سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان گفت: با رصدهای انجام شده مشخص شد که بیش از 10 درصد از جمعیت شهرستان اردستان عضو شرکت های تعاونی هستند و در اقتصاد شهرستان سهم دارند.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان گفت: با رصدهای انجام شده مشخص شد که بیش از 10 درصد از جمعیت شهرستان اردستان عضو شرکت های تعاونی هستند و در اقتصاد شهرستان سهم دارند.

وحید نقوی، امروز،چهارشنبه، یکم شهریور در نشست خبری هفته تعاون اظهار کرد: هر ساله هفته تعاون از هفتم تا 13 شهریور برگزار می شد که امسال با توجه به ایام اربعین امام حسین هفته تعاون از اول تا هفتم شهریورماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه با رصدهای انجام شده بیش از 10 درصد از جمعیت شهرستان اردستان عضو شرکت های تعاونی هستند و در اقتصاد شهرستان سهم دارند، افزود: با بررسی های انجام شده تعداد 170 شرکت تعاونی در شهرستان اردستان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان تصریح کرد: وضعیت شرکت های تعاونی در شهرستان اردستان مورد غفلت قرار گرفته است به طوری که 69 درصد تعاونی های شهرستان اردستان غیرفعال و تنها 31 درصد فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد جمعیت اردستان عضو شرکت های تعاونی هستند

10 درصد جمعیت اردستان عضو شرکت های تعاونی هستند