مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-19سياسي

اختلاف توطئه استکبار است


نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه گفت: اختلاف جوامع اسلامی را استکبار جهانی بوجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در نشست امروز برنامه ریزی هفته وحدت که با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف، حجت الاسلام فاطمی نسب رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و با شرکت مسئولان برخی دستگاه ها ی اجرایی برگزار شد، از وحدت به عنوان رمز پیروزی کشور های های اسلامی در مقابل استکبار جهانی یاد شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فتنه گری های دشمنان برای برگزاری اغتشاشات در کشور گفت: جادارد از تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر داشته باشیم زیرا که با هوشیاری آنان و آگاهی مردم نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

  وی در خصوص اهمیت نقش وحدت در تعالی جوامع اسلامی اظهار داشت: از سابق ارتباط عمیقی بین علمای اهل سنت و شیعه وجود داشته است، بزرگان و پیشینیان ما خیلی کار کرده اند ما بیش از نود درصد کار ها و باورهایمان یکسان است و باقی موارد هم باید در مراکز علمی و دینی توسط علما مطرح شود.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه تصریح کرد: تمام اختلافات مذاهب دقیقا توسط انگلستان بوجود آمده و متاسفانه همین اختلافات دینی سالیان متمادی توسط دشمنان دستاویزی  برای بر هم ریختن نظم و امنیت جوامع اسلامی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف توطئه استکبار است

اختلاف توطئه استکبار است