مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-19بين الملل

رییس جمهور مکزیک از شرکت نظامیان روس در رژه روز استقلال کشورش دفاع کرد


رییس جمهور مکزیک از شرکت یک گروه از نظامیان ارتش روسیه در رژه نظامی که روز شنبه در کشورش به مناسبت روز استقلال برگزار شد، بعد از مطرح شدن یک سری انتقادها از این رخداد، - رییس جمهور مکزیک از شرکت یک گروه از نظامیان ارتش روسیه در رژه نظامی که روز شنبه در کشورش به مناسبت روز استقلال برگزار شد، بعد از مطرح شدن یک سری انتقادها از این رخداد، دفاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مخالفان دولت مکزیک و همچنین سفیر اوکراین در این کشور از حضور واحدی از ارتش روسیه در رژه روز استقلال مکزیک در روز شنبه هفته جاری به دلیل حمله روسیه به اوکراین انتقاد کردند.

دولت مکزیک پیشتر این حمله را محکوم کرده اما در قبال جنگ اوکراین سیاست بی طرفی را در پیش گرفته و از مشارکت در تحریم ها علیه مسکو همچنان که به خرید واکسن های کووید مربوط به سال 2020 از روسیه ادامه می دهد، خودداری کرده است.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رییس جمهور مکزیک در واکنش به انتقادها به این مساله اشاره کرد که یک هیات از ارتش چین هم در این رژه شرکت کردند و مکزیک از همه کشورهایی که با آنها روابط دیپلماتیک دارد، برای شرکت در این رژه دعوت کرده بود.

لوپز اوبرادور در کنفرانسی مطبوعاتی گفت، به این که این اتفاق باعث رسوایی شد اذعان می کند اما بروز این رسوایی را به اختلاف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور مکزیک از شرکت نظامیان روس در رژه روز استقلال کشورش دفاع کرد

رییس جمهور مکزیک از شرکت نظامیان روس در رژه روز استقلال کشورش دفاع کرد