مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-24اقتصادي

3 هزار میلیارد تومان پروژه در استان سمنان افتتاح می شود


معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه سه هزار میلیارد تومان پروژه در استان طی هفته دولت افتتاح می شود، گفت: عمده این طرح ها عمرانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حمیدی صبح پنجشنبه در دیدار مسئولان دولتی استان سمنان با نماینده ولی فقیه در این استان به میزبانی دفتر وی، ضمن گزارش پروژه های هفته دولت بیان کرد: بالغ بر شش هزار و 300 میلیارد تومان پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی در این ایام در سراسر استان تعریف شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر سه هزار میلیارد تومان متعلق به پروژه های افتتاحی عمرانی و اقتصادی خواهد بود که عمده آن پروژه های عمرانی است، افزود: نگاه دولت سیزدهم به استان سمنان در حوزه اعتبارات عمرانی بسیار مطلوب بوده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده یک ریال اعتبارات استان برگشت نخورده است، تاکید داشت: توجه به پروژه های نیمه تمام و مشکلات استان رویکرد ما در بحث تکمیل پروژه های عمرانی بوده است.

حمیدی با بیان اینکه در سال 1401 بحث اعتبارات ارزش افزوده دهیاری ها بیش از چهار برابر افزایش یافته است، گفت: به لحاظ اعتبار هزینه کرد پروژه های هفته دولت در سامانه من تاک استان سمنان رتبه سوم را در سطح کشور کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار میلیارد تومان پروژه در استان سمنان افتتاح می شود

3 هزار میلیارد تومان پروژه در استان سمنان افتتاح می شود