مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-02سياسي

برنامه های پیاده روی جاماندگان اربعین در مشهد


رییس اداره تبلیغات اسلامی مشهد مقدس برنامه های پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی را تشریح کرد.

- حجت الاسلام محمد فلاح در رابطه با برنامه های اداره تبلیغات اسلامی مشهد مقدس در روز اربعین در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، پیاده روی اربعین همیشه باید در قله بماند و پرچمش روز به روز برافراشته تر شود از این رو راهپیمایی جاماندگان اربعین در این قالب موضوعیتی ندارد و تنها با هدف درک و ترویج سفر اربعین برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مشهد ادامه داد: امسال سازمان تبلیغات رویکرد جدیدی ارائه کرده و محله های اربعینی را تدارک دیده است که مردم دور هم جمع می شوند و با زنده نگه داشتن این سنت، مراسم خود را اجرا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: هر ساله در مشهد بسیاری از دلدادگان و البته داغداران جامانده از پیاده روی اربعین در این روز با پای پیاده از معابر و راه های مختلف به سمت حرم مطهر حضرت رضا (ع) حرکت می کنند اما دو سال است که یک خیابان محوری معرفی شده می شود تا خدمات بهتر و بیشتری به زائران ارائه شود.

فلاح گفت: به واسطه این طرح امسال در روز اربعین از ابتدای خیابان امام رضا (ع) از صبح تا شام اربعین ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی خواهد داشت که توسط یکصد مسجد و هیئت و کانون های فرهنگی و تشکل های مردمی، حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پیاده روی جاماندگان اربعین در مشهد

برنامه های پیاده روی جاماندگان اربعین در مشهد