مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-05اجتماعي

پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه برگزار می شود


فرماندار کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه با عنوان اجتماع «به تو از دور سلام» برگزار می شود.

- کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه با عنوان اجتماع به تو از دور سلام برگزار می شود.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجتماع بزرگ به تو از دور سلام در روز اربعین حسینی با پیاده روی عزاداران از ساعت 10 صبح روز 15 شهریور ماه از میدان آزادی تا گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عزاداران حسینی در حسینیه گلزار شهدای کرمانشاه تجمع خواهند کرد، بیان کرد: در این مراسم مداحان اهل بیت (ع) به نوحه خوانی و عزاداری برای سیدالشهدا (ع) می پردازند و نماز جماعت اقامه خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه شور و شعور فرهنگ عاشورایی همواره در قلوب مسلمانان وجود دارد و ماندگار است، گفت: این اجتماع به صورت مردمی برگزار می شود و از مردم درخواست داریم همچون گذشته با حضور در این اجتماع ارادت خود را به سیدالشهدا (ع) به نمایش بگذارند.

آمویی افزود: همانگونه که در چند سال گذشته در راهپیمایی میلیونی شیعیان جهان در اربعین حسینی شاهد انسجام و عظمت اسلام بوده ایم، فضای معنوی اربعین حسینی با حضور مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه برگزار می شود

پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه برگزار می شود