مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-21حوادث

علت انحراف ساختمان های کرهرود اراک چه بود؟


دوم شهریورماه 1402 انتشار خبر انحراف دو ساختمان مسکونی در منطقه کرهرود اراک سر و صدای زیادی به پا کرد، اتفاقی که موجب نگرانی و اضطراب ساکنین این دو بنا و ساختمان های مجاور شد.

- ایسنا/مرکزی دوم شهریورماه 1402 انتشار خبر انحراف دو ساختمان مسکونی در منطقه کرهرود اراک سر و صدای زیادی به پا کرد، اتفاقی که موجب نگرانی و اضطراب ساکنین این دو بنا و ساختمان های مجاور شد.

مدیریت بحران استان به همراه تعدادی از مسئولین استان و مأمورین آتش نشانی و امداد و نجات در اولین ساعات انتشار خبر در محل حاضر و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال وقوع حادثه مذکور، از طرف مسئولین امر برای ساکنین هر دو ساختمان اخطار تخلیه صادر و به ساختمان های مجاور نیز اعلام شد از تردد در محدوده این ساختمان ها اجتناب کنند تا موضوع توسط مسئولین ذیربط بررسی و علل بروز این حادثه مشخص شود.

سوال مهمی که منتظر دریافت پاسخ آن بودیم علت انحراف این ساختمان ها بود که علیرضا حبیبی رییس نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در گفت و گو با ایسنا از مشخص شدن علت در نتیجه بررسی های این سازمان خبر داد.

وی در این خصوص گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان پس از اطلاع از وضعیت دو ساختمان در منطقه کرهرود، کارشناسان خبره کارگروه کنترل مضاعف خود را به محل اعزام کرد تا نسبت به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت انحراف ساختمان های کرهرود اراک چه بود؟

علت انحراف ساختمان های کرهرود اراک چه بود؟