مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-04پزشكي

دکه های مواد غذایی دشتستان کدگذاری شد


رییس گروه واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان دشتستان از کدگذاری و ساماندهی دکه های مواد غذایی در شهر برازجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیده فاطمه حسینی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهر برازجان 104 دکه فعال است که 85 دکه عرضه مواد غذایی هستند.

رییس گروه واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: از مجموع 85 دکه، 37 دکه عرضه مواد غذایی حساس عرضه می کنند که بازدید و نظارت از 30 دکه مواد غذایی حساس در قالب طرح ضربت توسط بازرسان بهداشت محیط انجام گرفته است.

حسینی افزود: بازدید و نظارت از دکه های مواد غذایی در سه مرحله پیش بینی و اجرایی شده است که در مرحله اول با شناسایی و کدگذاری دکه ها توسط شهرداری، صاحبان اصلی دکه ها مشخص شده و سپس بازرسین بهداشتی طی طرح ضربت در 2 نوبت از دکه های مواد غذایی ارائه دهنده مواد غذایی حساس بازدید و طبق چک لیست نظارت؛ اخطارهای بهداشتی لازم را صادر کرده اند.

وی تصریح کرد: طی این بازدیدها، از 30 دکه عرضه مواد غذایی بازدید شده که 96 درصد از متصدیان فاقد کارت تندرستی بوده اند و 46 درصد از دکه های مواد غذایی فاقد آب جهت شستشو و نظافت وسایل بوده و 83 درصد نیز فاضلاب خود را به شیوه بهداشتی دفع نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکه های مواد غذایی دشتستان کدگذاری شد

دکه های مواد غذایی دشتستان کدگذاری شد