مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-17سياسي

دست مریزاد فرماندار بردسکن به مردم این شهرستان


فرماندار بردسکن در نخستین روز از حلول ماه ربیع الاول گفت: مردم بردسکن در طول ماه محرم و صفر و روزهای پر برکت غدیر و اربعین الحق با برنامه های باشکوهی که فراهم شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده، امروز در گفت وگو با خبرنگاران خبرگزاری های شهرستان اظهار کرد:  شهرستان بردسکن با داشتن 180 هیئات  عزاداری دارای شناسنامه در طول دو ماهه محرم و صفر با برنامه های عزاداری و برگزاری مراسم، به خوبی در اشاعه  برنامه های مذهبی و ارزش های انقلاب اسلامی   دارای برنامه  بودند.

فرماندار بردسکن اعزام 5000 نفر از مردم این شهرستان در قالب بیش از 35 کاروان  به مشهد مقدس اعم از مرکز شهرستان و بخش های شهرآباد وانابد  در روزهای عزاداری آخر صفر جانانه غیرت خود را  نشان دادند.

وی با بیان اینکه در این ایام شورای هیئات مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و دیگر دستگاه های مردم محور نقش خود را ایفا نمودند از کلیه دستگاه های اداری شهرستان، شورای اداری و تأمین سپاسگزاری به عمل می آید.

رییس شورای اداری بردسکن، از دستگاه های مرتبط با حمل ونقل شهری و برون شهری، بهداشت و درمان از خیرین نیز که همراهی لازم را داشتند  تقدیر نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست مریزاد فرماندار بردسکن به مردم این شهرستان

دست مریزاد فرماندار بردسکن به مردم این شهرستان