مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:202023-08-24سياسي

این شهدای سپاه پاسداران، کشور را به قله نزدیک تر کردند


جمعی از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلط بر علوم نظامی، استراتژیک، هوا و فضا، تسلط بر روابط و معادلات منطقه ای و مدیریت کلان توانستند کشور را به قله نزدیک تر کنند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: وقتی لباس پاسداری به تن می کردند، تمام توان و فکرشان را می گذاشتند تا به تکلیف عمل کنند.

تکلیفی که خیلی وقت ها انجام دادنش به قیمت جانشان تمام می شد و همین جان سپردن در راه انجام به تکلیف یکی از آرزوهایشان بود.

بعضی از این شهدا در همان سال های نخست پاسداری و در دوران جنگ تحمیلی یا مبارزه با گروهک های ضدانقلاب به آرزویشان که شهادت بود، رسیدند، اما بعضی از این سبزپوشان ماندند و پس از چند سال جهاد در مسیر حفظ امنیت، پیشرفت در زمینه های نظامی و علمی و سازندگی، مبارزه با تروریسم به رفقای شهیدشان پیوستند.

جمعی از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلط بر علوم نظامی، استراتژیک، هوا و فضا، تسلط بر روابط و معادلات منطقه ای و مدیریت کلان توانستند کشور را به قله نزدیکتر کنند که این سعی و تلاش و خلوصشان برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

شهید حسن باقری پاسدار جوانی که توانست به استراتژیست بزرگ جنگ تبدیل شود یکی از شهدای پاسدار که از وی به عنوان نابغه جنگ یاد می شود، شهید غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شهدای سپاه پاسداران، کشور را به قله نزدیک تر کردند

این شهدای سپاه پاسداران، کشور را به قله نزدیک تر کردند