مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-05سياسي

پشتیبانی مردم کردستان از انقلاب در برهه های مختلف ثابت شده است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کسانی که تلاش می کردند مردم کردستان را انقلاب جدا کنند، مردم کردستان در تمامی برهه ها ثابت کرده که وفادار به انقلاب هستند و همواره پشتیبانی خود از انقلاب و حاکمیت را اعلام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور روحانیون شیعه و سنی کردستان در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: به جهت همکاری خوب مسوولان استانی و مجموعه نیروهای مسلح، برنامه های خوبی در کردستان برگزار می شود و این همایش یکی از برنامه های خوب استان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: اعلام همبستگی، وحدت و انسجام شیعه و سنی کردستان در دفاع از انقلاب و کشور از اهداف برگزاری این همایش است که امروز این انسجام و وحدت در کردستان نمود عینی دارد.

وی ادامه داد: دشمن مدام در تلاش است وحدت و انسجام کردستان را خدشه دار کند که این همایش و جمع شدن روحانیون شیعه و سنی در کنار هم پاسخی محکم به دشمنان است.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: دشمن در 44 ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده تا این انقلاب که برگرفته از تعالیم اسلامی است را با مشکل مواجه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی مردم کردستان از انقلاب در برهه های مختلف ثابت شده است

پشتیبانی مردم کردستان از انقلاب در برهه های مختلف ثابت شده است