مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 18:552023-08-27اقتصادي

سرمایه گذاری 127 هزار میلیارد تومانی در مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، از هدفگذاری 127هزار میلیارد تومانی در سال 1402 درحوزه داخلی و جذب سرمایه های خارجی در بخش های مختلف در این استان خبر داد.

- حسن خیریانپور، امروز 5 شهریور ماه در آیین افتتاح دو طرح تولیدی وصنعتی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت گفت: این اقدام و حجم بالای سرمایه گذاری در راستای بالا بردن نرخ رشد اقتصادی در سال جاری در مازندران است و این مهم به دور از شعار قطعا در استان محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ماموریت مهمی که استانداری مازندران و دستگاه های اجرایی مربوطه در تحقق جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی دراستان دارند، تسهیل گری و کوتاه کردن فرایند صدور مجوزهای قانونی است، افزود: هدفگذاری هایی که مجموعه استان هم سال گذشته و امسال در راستای رشد تولید داشته درچهار حوزه درحال پیگیری است.

خارج شدن 140 واحد تولیدی از تملک بانک ها معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در بخش دیگری با اشاره به اینکه در چند سال اخیر بیش از 192 واحد تولیدی و صنعتی به علت بدهکاری به بانک ها توسط بانک ها تملک شده اند، گفت: در قالب ستاد تسهیل وحمایت از واحدهای تولیدی در یکسال گذشته بیش از 140 واحد تولیدی و صنعتی استان از تملک بانک ها خارج و به چرخه تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 127 هزار میلیارد تومانی در مازندران

سرمایه گذاری 127 هزار میلیارد تومانی در مازندران