مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-05سياسي

پرت و پلاهای ضدانقلاب درباره راهپیمایی اربعین+ فیلم


ضدانقلاب از فرط استیصال در خصوص اربعین نه تنها به اظهارات سخیف رسیده بلکه با تناقضات جالبی نسبت به یکدیگر همراه شده است.

- فارس پلاس؛ روایت روز – دستورالعمل رسانه های ضدانقلاب برای راهپیمایی اربعین حسینی سانسور کلی این رویداد مهم و محوری است اما این رسانه ها در برخی موارد نیز نمی توانند با توجه به حضور پرتعداد مردم ایران و کشورهای مختلف در این راهپیمایی از این مسئله عبور کنند و با اقدام تخریبی سعی می کنند به روند برگزاری این مراسم خدشه وارد کنند اما چنان استدلال های ضعیف و مضحکی به کار برده اند که مورد تمسخر مخاطبان و افکارعمومی بویژه در شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند.

عصبانیت ایران اینترنشنال از حمل تصاویر سردار سلیمانی در راهپیمایی اربعین در همین رابطه، رسانه معاند ایران اینترنشنال سعی کرد ضمن گفت وگو با به اصطلاح کارشناسان این راهپیمایی را مخدوش کند اما عصبانیت و استیصال از عمق سخنان این افراد به خوبی مشهود است.

شبکه ایران اینترنشنال با اعتراف به این موضوع که راهپیمایی اربعین حسینی یکی از بزرگترین مراسمات مذهبی در دنیاست، از اینکه مردم برای حضور در این راهپیمایی از جیب خود خرج می کنند و از راه های مختلف زمینی و هوایی به کربلا می روند ابراز خشم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرت و پلاهای ضدانقلاب درباره راهپیمایی اربعین+ فیلم

پرت و پلاهای ضدانقلاب درباره راهپیمایی اربعین+ فیلم