مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-18اقتصادي

بانک جهانی: از هر 4 فلسطینی یک نفر زیر خط فقر زندگی می کند


بانک جهانی با انتشار گزارشی اعلام کرد، با توجه به شرایط بد معیشتی فلسطینی ها بر اثر نابرابری اقتصادی میان مناطق فلسطینی و اراضی اشغالی، از هر چهار فلسطینی یک نفر زیر خط فقر قرار دارد.

- بانک جهانی با انتشار گزارشی اعلام کرد، با توجه به شرایط بد معیشتی فلسطینی ها بر اثر نابرابری اقتصادی میان مناطق فلسطینی و اراضی اشغالی، از هر چهار فلسطینی یک نفر زیر خط فقر قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، براساس این گزارش انتظار می رود اقتصاد فلسطین بسیار پایین تر از پتانسیل خود به فعالیتش ادامه دهد و نرخ رشد به حدود سه درصد برسد.

همچنین انتظار می رود با توجه به روند رشد جمعیت، رشد درآمد سرانه متوقف شود که این امر بر استانداردهای زندگی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

علاوه بر این، مجموعه ای از موانع و محدودیت های مالی اعمال شده توسط رژیم صهیونیستی مانع از دسترسی بیماران به خدمات بهداشتی و درمانی می شود که تأثیر منفی روی ملت فلسطین به ویژه در نوار غزه می گذارد.

قرار است گزارش نظارت اقتصادی فلسطین با عنوان مسابقه با زمان 20 سپتامبر 2023 در نیویورک به کمیته ارتباط ویژه ارائه شود که یک نشست سیاست گذاری در مورد هماهنگی کمک های توسعه ای به مردم فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک جهانی: از هر 4 فلسطینی یک نفر زیر خط فقر زندگی می کند

بانک جهانی: از هر 4 فلسطینی یک نفر زیر خط فقر زندگی می کند