مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-27اقتصادي

بهره برداری از 160 پروژه عمرانی و اقتصادی تبریز در هفته دولت


در هفته دولت سال جاری 160 پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از 103 هزار میلیارد ریال در سطح شهرستان تبریز به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز گفت: در هفته دولت سال جاری 160 پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از 103 هزار میلیارد ریال در سطح شهرستان تبریز به بهره برداری می رسد.

یونس فاتح در گفت وگو با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: 45 سال سربلندی و عزت ایران عزیز را در حالی سپری می کنیم که دو سال از خدمات بی دریغ و جهادی مدیران دولت سیزدهم به مردم می گذرد.

وی ادامه داد: دولت مردم شعاری است که برای این ایام انتخاب شده و باتوجه به رویکرد مردمی سازی در دولت سیزدهم، تمامی برنامه ها با حضور حداکثری مردم طراحی شده است.

فاتح با بیان اینکه برای رفاه حال مردم در بحث نان بیش از 90 واحد نانوایی به صورت دو شیفت کاری در تبریز فعالیت می کنند، افزود: میانگین مصرف آرد در کشور برای هر نفر شش و نیم کیلو است در حالی که سرانه آرد مصرفی در تبریز به ازای هر نفر 9 کیلو است.

وی در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق شهر تبریز در هفته های گذشته نیز، گفت: خشک شدن سد نهند و از مدار خارج شدن این منبع آبی که آب شرب حدود 300 هزار نفر در شمال تبریز را تامین می کرد مشکلاتی را برای ساکنان این مناطق به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 160 پروژه عمرانی و اقتصادی تبریز در هفته دولت

بهره برداری از 160 پروژه عمرانی و اقتصادی تبریز در هفته دولت