مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-05سياسي

دستگاه های دولتی جهت حل مشکلات روستاهای مرزی اهتمام داشته باشند


بجنورد_ استاندار خراسان شمالی بر اهتمام ویژه دستگاه های دولتی برای بررسی موانع و خسارت اخیر سیل و رفع مشکلات زیرساختی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدرضا حسین نژاد ظهر امروز در ستاد پیشگیری از حوادث خراسان شمالی که در روستای کهنه جلگه برگزار شد اظهار داشت: دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق روستایی دارد و تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

محمدرضا حسین نژاد تصریح کرد: امروز به منظور بازدید میدانی و بررسی و رفع مشکلات به ویژه خسارت های وارد شده از سیل اخیر در روستاهای مرزی حاضر شده ایم.

وی بر اهمیت مولد بودن روستا و واقعی شدن قیمت تولیدات روستایی تاکید کرد و افزود: امنیت پایدار روستایی زمانی اتفاق می افتد که جمعیت روستاهای ما رو به کاهش نباشد.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: بعد از انقلاب توجه ویژه به تخصیص اعتبار به مناطق روستایی و مرزی شده و رشد بسیار خوبی در بخش زیرساختی روستاهای استان رخ داده اما باید این حرکت تسریع یابد.

حسین نژاد بر پیگیری کشت قراردادی و بیمه محصولات کشاورزی در مناطق روستایی تاکید کرد و افزود: مشکلات دامداران و تأمین نهاده های دامی در این منطقه بررسی شود و اقدامات لازم جهت تقویت دامداری در این مناطق توسط دستگاه های ذیربط دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی جهت حل مشکلات روستاهای مرزی اهتمام داشته باشند

دستگاه های دولتی جهت حل مشکلات روستاهای مرزی اهتمام داشته باشند