مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-26اقتصادي

افتتاح 7 طرح عمرانی در بخش شیرین سو کبودراهنگ


در سومین روز از هفته دولت هفت طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 11 میلیارد و 250 میلیون تومان در بخش شیرین سو با حضور مسئولان شهرستان کبودراهنگ، افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان در سومین روز از هفته دولت هفت طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 11 میلیارد و 250 میلیون تومان در بخش شیرین سو با حضور مسئولان شهرستان کبودراهنگ، افتتاح و بهره برداری رسید.

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرداری شیرین سو با اعتباری افزون بریک میلیارد و 350 میلیون تومان، بهره برداری از دفتر شورای اسلامی شیرین سو با اعتباری افزون بر 900 میلیون تومان، افتتاح مخزن آب روستای چالو و همزمان روستاهای آقکند و ازون دره با اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان، افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای اوزون دره با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان و افتتاح بهسازی و آسفالت معابر روستای چهارسوق با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان طرح های عمرانی افتتاح شده در بخش شیرین سو شهرستان در سومین روز از هفته دولت بود.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در افتتاح بهسازی و آسفالت معابر روستای چهارسوق در جمع مردم، اظهار کرد: با برنامه های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شهرستان کبودراهنگ به کارگاه عملیاتی و عمرانی بزرگی تبدیل شده و پروژه های عمرانی و زیرساختی مختلفی در مناطق مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 طرح عمرانی در بخش شیرین سو کبودراهنگ

افتتاح 7 طرح عمرانی در بخش شیرین سو کبودراهنگ