مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-04ورزشي

شمایل سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر هندبال


سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال عصر امروز(دوشنبه) آغاز می شود و استان اصفهان مانند فصل گذشته با حضور 4 نماینده در لیگ برتر هندبال رکورددار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال آقایان ایران عصر امروز(دوشنبه 13 شهریور ماه) با برگزاری دیدار هایی در شهر های مختلف ایران برگزار می شود.

استان اصفهان مانند فصل گذشته با حضور 4 نماینده در لیگ برتر هندبال رکورددار است؛ فولاد مبارکه سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز نمایندگان نصف جهان در لیگ برتر خواهند بود.

تیم هندبال سپاهان که در فصل گذشته مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت، در فصل جدید با انتخاب شهداد مرتجی به عنوان سرمربی خود رویکرد استفاده از جوانان و بازیکنان بومی شهر اصفهان را در پیش گرفته است.

امین مظفر، محمدرضا امیری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی زاده، یاسین کبیریان، محمدحسین خادمی، فرهاد شفیعی، صابر حیدری، حسن مومنی، محمدرضا کاظمی، علی مانیان، وحید مسعودی، یونس نصیری، مهدی بهنام نیا و پارسا دهقانی بازیکنانی هستند که تا این لحظه با سپاهان به توافق رسیدند و در فصل جاری پیراهن طلایی بر تن خواهند کرد.

شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان در رابطه با هدف گذاری این تیم برای سی و ششمین دوره لیگ برتر می گوید: توجه به سیاست گذاری هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمایل سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر هندبال

شمایل سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر هندبال