مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 18:302023-09-19سياسي

افتتاح 700 پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دفاع مقدس


جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: در هفته دفاع مقدس امسال 700 پروژه عمرانی با 88 هزار خدمت اجتماعی در سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حسین شفایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: دیدار مردم سیستان و بلوچستان در روز 20 شهریور ماه با رهبر معظم انقلاب رویداد بسیار مهمی بود که نباید از آن ساده عبور کرد و تمامی نکاتی که رهبر انقلاب برای توسعه استان فرمودند را باید پیگیری و از مسئولان مربوطه مطالبه کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق افزود: دشمن به دنبال شناسایی نقاط بحران و فعال کردن آن به ویژه در سیستان و بلوچستان است که اگر غفلت کنیم دشمن از این نقاط بحران ساز به نفع خود بهره گیری می کند.

وی بیان کرد:  ایران اسلامی تمامی تهدیدات دشمن در جنگ ترکیبی را به فرصت تبدیل کرده است و امروز غربی ها به این موضوع واقف هستند که نمی توانند ایران را دچار نزوا کنند.

سردار شفایی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن تاکید کرد: هدف دشمن از جنگ رسانه ای مدیریت افکار عمومی است که در این میان خبرنگاران نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه های آنان دارند.

وی با اشاره به تاثیر مهم نقش خبرنگاران در رفع بحران های اخیر کشور، گفت: تولید محتوای درست و به موقع، انتشار روایت اول از هر روید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 700 پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

افتتاح 700 پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دفاع مقدس