مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-03سياسي

431 خانوار در مناطق محروم بویراحمد و چرام از نعمت گاز بهره مند شدند


معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 7 روستا در مناطق دور افتاده شهرستان های بویراحمد و چرام از نعمت گاز برخوردار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 7 روستای بویراحمد و چرام گفت: با تلاش شرکت گاز استان روستاهای تل سرخ دیلگون، دم دیلگون، ده شیخ دیلگون، دلی خلیفه، دلی مو، طاوه اسپید و کندال از نعمت گاز بهره مند شدند تا استان به سمت سبز شدن حرکت کند.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از جمله اقدامات ارزشمند صورت گرفته در 40 سال عمر انقلاب اسلامی پروژه های گازرسانی است که امروز شاهد گازرسانی به 7 نقطه از مناطق محروم و دور افتاده در بویراحمد و چرام هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از تلاش های شرکت گاز قدردانی کرد و گفت: تلاش شرکت گاز در جهت گازرسانی به مناطق و روستاهای صعب العبور و کوهستانی استان ستودنی است.

هاشمی مهر بیان کرد: گازرسانی به این مناطق نیازمند وقت و هزینه های زیادی است اما با وجود نیروهای جهادی هر روز شاهد بهره برداری از پروژه های مختلف هستیم و این مهم شیرینی خدمات به مردم را دو چندان کرده است.

  به گفته هاشمی مهر تمام تلاش مسئولان در استان خدمات رسانی بهتر به مردم از طریق افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف است تا شاهد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

431 خانوار در مناطق محروم بویراحمد و چرام از نعمت گاز بهره مند شدند

431 خانوار در مناطق محروم بویراحمد و چرام از نعمت گاز بهره مند شدند