مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-21سياسي

اِلمان پسته و گواهی ثبت جهانی پسته در رفسنجان رونمایی شد


با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، جمعی از شهرداران شهرهای پسته خیز کشور، شهردار رفسنجان، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان از اِلمان پسته در بلوار طالقانی این شهر و هم چنین گواهی ثبت جهانی پسته رونمایی شد.

- ایسنا/کرمان با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، جمعی از شهرداران شهرهای پسته خیز کشور، شهردار رفسنجان، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان از اِلمان پسته در بلوار طالقانی این شهر و هم چنین گواهی ثبت جهانی پسته رونمایی شد.

صبح امروز 30 شهریورماه و در حاشیه برنامه های هفتمین جشنواره ملی پسته در رفسنجان، با حضور دکتر سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، استاندار کرمان، شهردار رفسنجان، اعضای شورای شهر، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین از اِلمان پسته در بلوار طالقانی شهر رفسنجان و گواهی ثبت جهانی پسته رونمایی شد.

معاون هنری شهرداری رفسنجان در حاشیه این رونمایی اظهار کرد: این اِلمان به وزن 10 تن و ارتفاع تقریبی سه متر یکی از کارهای برجسته انجام شده در سمپوزیوم ملی مجسمه سازی رفسنجان به شمار می رود که توسط آقای میلاد نبی زاده از هنرمندان مجسمه سازی کشور به مدت یک هفته ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اِلمان پسته و گواهی ثبت جهانی پسته در رفسنجان رونمایی شد

اِلمان پسته و گواهی ثبت جهانی پسته در رفسنجان رونمایی شد