مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-10سياسي

حاجی دلیگانی: خدمات رسانی به زوار اربعین نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشت


نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: خدمات رسانی به سوار اربعین نسبت به سال های قبل پیشرفت قابل توجهی داشته اما نواقص موجود نیز باید با برنامه ریزی در سال های بعد مرتفع شود.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت: خدمات رسانی دستگاه های اجرایی به زوار اربعین نسبت به سال های قبل پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

وی افزود: چه در بحث تردد در مرز و چه در مسائل دیگر، ما شاهد سهولت بیشتر در خدمات رسانی به زوار اربعین بودیم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته نقاط ضعفی هم وجود داشت که با برنامه ریزی بهتر برای سال های آینده قابل رفع است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اگرچه تلاش های بسیاری برای انتقال زائران از مرز به داخل کشور در موقع برگشت وجود داشت، اما باز هم ما شاهد تاخیرهای بعضا 12 ساعته برای جابجایی مسافران و زوار بودیم.

وی افزود: باید به گونه ای عمل شود تا موارد این چنینی تلاش و زحمات دستگاه ها در خدمات رسانی به زوار را زیر سؤال نبرد و ما شاهد خدمات رسانی کم نظیر به زوار باشیم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اظهار داشت: یکی دیگر از مواردی که باید در باره مراسم اربعین مورد توجه قرار گیرد، این است که پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی دلیگانی: خدمات رسانی به زوار اربعین نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشت

حاجی دلیگانی: خدمات رسانی به زوار اربعین نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشت