مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-26سياسي

لغو جلسه امروز شورای شهر اهواز در پی به حد نصاب نرسیدن اعضا


جلسه امروز شورای اسلامی شهر اهواز که مقرر بود در آن دستورکار انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورا بررسی شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر لغو شد.

- ایسنا/خوزستان جلسه امروز شورای اسلامی شهر اهواز که مقرر بود در آن دستورکار انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورا بررسی شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز روز دوشنبه هفته گذشته برگزار شد که یکی از دستورکارهای آن جلسه انتخاب اعضای کمیسیون های شورا بود که در نهایت مقرر شد این دستور کار در جلسه بعدی مطرح شود.

یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر اهواز نیز قرار بود روز چهارشنبه اول شهریورماه با دستور کار انتخاب کمیسیون های تخصصی به صورت علنی برگزار شود اما این جلسه در نهایت با تصمیم اعضا، به صورت غیرعلنی برگزار شد.

در جلسه غیرعلنی نیز اعضای شورای شهر اهواز در مورد انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی به نتیجه نرسیدند و مقرر شد در جلسه آینده دوباره این موضوع بررسی شود.

بیشتر: جلسه انتخاب اعضای کمیسیون های شورای شهر اهواز بی نتیجه ماند در نهایت مقرر شد یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی فوق العاده شورای شهر اهواز ساعت 14 امروز (4 شهریورماه) برگزار شود که در نهایت به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو جلسه امروز شورای شهر اهواز در پی به حد نصاب نرسیدن اعضا

لغو جلسه امروز شورای شهر اهواز در پی به حد نصاب نرسیدن اعضا