مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:102023-09-17اجتماعي

تشریح روند آسفالت ریزی و احداث معابر در منطقه 22 پایتخت


شهردار منطقه 22 روند آسفالت ریزی و احداث معابر در این منطقه را تشریح کرد و گفت: ساخت معبر جدید نیازمند یک روند کاملا تخصصی و فنی است و احداث معبر در یک بازه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست.

- مسعود نصرتی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند احداث معابر در سطح منطقه 22 و انتقاد برخی اهالی این منطقه از روند کند در برخی معابر که از طریق این خبرگزاری پیگیر آن بودند، گفت: بخشی از عملیات آسفالت ریزی در این منطقه به مرمت و نوسازی معابر فرسوده اختصاص دارد؛ بخش دیگر مربوط به عملیات آسفالت ریزی در محورهای بزرگراهی و بخش دیگر مربوط به آسفالت ریزی در معابر تازه تأسیس است.

وی افزود: در منطقه 22 به دلیل روبه توسعه قرار داشتن و ایجاد شهرک های مسکونی در محلات 12 گانه روند ساخت معابر بسیار بیشتر از مناطق 22 گانه شهر تهران است و به نوعی می توان گفت در بسیاری از مناطق پایتخت تنها یک عملیات نوسازی آسفالت صورت می گیرد و عملیاتی مبنی بر ساخت معبر جدید وجود ندارد.

شهردار منطقه 22 ادامه داد: ساخت معبر جدید نیازمند یک روند کاملا تخصصی و فنی است و در یک بازه زمانی مورد اجرا قرار خواهد گرفت و امکان احداث معبر در یک بازه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست.

وی به موضوع تأسیسات شهری نیز در احداث معبر جدید اشاره کرد، گفت: در بسیاری از معابر تازه تأسیس، تأسیسات شهری باید فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روند آسفالت ریزی و احداث معابر در منطقه 22 پایتخت

تشریح روند آسفالت ریزی و احداث معابر در منطقه 22 پایتخت