مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:152023-08-23اجتماعي

ورود دستگاه قضاء به موضوع تعیین تکلیف وسایل نقلیه رسوبی توقیفی


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: امید است با رعایت مواعد قانونی در نظر گرفته شده در دستورالعمل حداکثر تا پایان مهر ماه سال جاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، نشست ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با حضور مرتضی تورک معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران، ابوالفضل نیکوکار معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران و نمایندگان بنیاد تعاون و راهور فراجا برگزار شد.

ضمن این نشست مرتضی تورک معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: این نشست ها که به صورت مستمر با حضور مسئولان ذی ربط برگزار می شود تا تعیین تکلیف و ساماندهی کامل وسایل نقلیه توقیفی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در نشست روز جاری که مجموعه های سه گانه فراجا در استان تهران شامل فاتب، ویژه شرق و ویژه غرب استان تهران با توجه به اینکه در اجرای دستورالعمل و مصوبات رییس قوه قضاییه و جلسات قبلی برگزار شده در دادگستری استان تهران و دستورات و تاکیدات صورت گرفته اعلان عمومی به دارندگان وسایل نقلیه توصیفی از سوی هر سه فرماندهی فراجا در استان تهران صورت پذیرفته، مهلت یک ماهه داده شده است.

رییس کل دادگستری استان تهران به پلیس راهنمایی و رانندگی هر سه فرماندهی استان تهران ماموریت داد تا نسبت به تکمیل مستندات مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضاء به موضوع تعیین تکلیف وسایل نقلیه رسوبی توقیفی

ورود دستگاه قضاء به موضوع تعیین تکلیف وسایل نقلیه رسوبی توقیفی