مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-29اقتصادي

اجرای رینگ اتصال مخازن آب شیراز/تکمیل بخشی از رینگ آب شرق صدرا


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اعلام کرد که، 10 کیلومتر از پروژه بسیار مهم رینگ بین مخازن آب این کلانشهر، در قالب دو بخش به پیمانکار واگذار و اجرایی شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اعلام کرد که، 10 کیلومتر از پروژه بسیار مهم رینگ بین مخازن آب این کلانشهر، در قالب دو بخش به پیمانکار واگذار و اجرایی شده است.

بهمن بهروزی گفت: با توجه به تکمیل خط دو آبرسانی از درودزن به شیراز، اجرای پروژه رینگ بین مخازن آب در این کلانشهر بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آبفا شیراز، بهروزی گفت: این پروژه حد فاصل مخزن معالی آباد تا مخزن میانرود به طول تقریبی 20 کیلومتر باید اجرا شود.

بهروزی با یادآوری اینکه در این طرح، رینگ بین مخازن با لوله GRP هزار میلی متری انجام می شود، اضافه کرد: در حال حاضر 10 کیلومتر اول این پروژه در قالب دو فاز پنج کیلومتری به پیمانکار واگذار و اجرای آن آغاز شده است.

مدیرعامل آبفای شیراز اضافه کرد: اجرای این پروژه از مرداد سال گذشته شروع شده بود اما بعد از یک وقفه چندماهه به دلیل عملیات اجرایی قطارشهری در مسیر خط انتقال، بهمن سال 1401 مجددا شروع شد.

بهروزی همچنین گفت: با توجه به توسعه سریع ساخت و ساز و افزایش نرخ رشد مشترکین در شهر صدرا؛ پروژه خط 600 فلزی رینگ شرقی این شهر به طول مجموع 20 کیلومتر جهت آبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رینگ اتصال مخازن آب شیراز/تکمیل بخشی از رینگ آب شرق صدرا

اجرای رینگ اتصال مخازن آب شیراز/تکمیل بخشی از رینگ آب شرق صدرا