مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-15سياسي

رسالت انقلاب ما، رسیدن به تمدن اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: خداوند بندگان خود را در طول تاریخ بدون حجت و رهبر قرار نداده است و این تعهد الهی است که جامعه بشری را در هر مقطع تاریخ به صراط توحید و ولایت هدایت کند.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم مقتدای جامعه بشری و در همه عرصه های زندگی دنیوی و اخروی الگو است؛ باید به پیامبر اکرم اقتدا کنیم که نشان از شناخت جایگاه بلند رهبری بشریت است.

سالک تصریح کرد: توجه به عظمت شکست ناپذیری پیامبر اکرم در مقابل دشمنان اسلام با وجود همه اذیتی که به ایشان کردند و توجه به برنامه حق پیامبر و عدالت رسول اکرم با اهداف بلندی که داشتند، از وظایف مسلمانان است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران خاطرنشان کرد: پیامبر در بعد اخلاص و توجه به خدای متعال، در بعد اخلاق و حسن خلق و تربیت ارتباطات منطقی و سالم در جامعه اسلامی، در زمینه جهاد سیاسی، فرهنگی و تبلیغی، در زمینه تأمین معیشت جامعه اسلامی الگو است.

وی با بیان این که پیامبر سرمشق زندگی است و نباید از این مسئله غافل شد، گفت: افرادی که خواهان الگوی پیامبر هستند که شخصیتی پاکیزه و پاک است، باید به این اسوه اقتدا کرد، افرادی که طالب اسوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت انقلاب ما، رسیدن به تمدن اسلامی است

رسالت انقلاب ما، رسیدن به تمدن اسلامی است