مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-10اقتصادي

تعویض بیش از 2 هزار کنتور خراب آب شرب در خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از تعویض دو هزار و 332 دستگاه کنتورخراب آب شرب خراسان شمالی در پنج ماهه امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از تعویض دو هزار و 332 دستگاه کنتورخراب آب شرب خراسان شمالی در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، رضا نعیمی اظهار کرد: کنتورهای خراب، انشعابات فرسوده و انشعابات غیرمجاز از مهم ترین عوامل هدر رفت آب در شرکت های آب و فاضلاب می باشند که برای کاهش آب بدون درآمد و هم چنین جلوگیری از هدر رفت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین طی امسال تعداد دو هزار و 332 دستگاه کنتور خراب مشترکان تعویض شده است.

وی گفت: با توجه به عمر مفید کنتورهای آب، شناسایی و تعویض کنتورهای خراب کاری مداوم است و در هر دوره قرائت، که قاریان کنتور به درب منازل مشترکان مراجعه می کنند، بر تعداد کنتورهای خراب افزوده می شود و شرکت آب و فاضلاب نیز به صورت دائم در حال تعویض کنتورهای خراب است.

نعیمی افزود: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر این که از هدر رفت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب رسانی جلوگیری می کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکان را نیز فراهم می کند و به همین دلیل تعویض کنتورهای خراب، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض بیش از 2 هزار کنتور خراب آب شرب در خراسان شمالی

تعویض بیش از 2 هزار کنتور خراب آب شرب در خراسان شمالی