مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:002023-08-27اقتصادي

صدور 19 هزار و 178 مجوز کسب و کار در سیستان و بلوچستان


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی سیستان و بلوچستان گفت: در این استان از ابتدای راه اندازی سامانه ملی مجوزهای کشور تا پایان مرداد ماه سال جاری، 19178 مجوز کسب و کار صادر شده است.

- عباسعلی رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به خدمات ارائه شده در درگاه ملی مجوزهای کشور به متقاضیان مجوز اظهار کرد: در استان سیستان و بلوچستان از ابتدای راه اندازی سامانه تا پایان مرداد ماه سال جاری، تعداد 39722  عنوان مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها درخواست شده است که از این تعداد، درخواست هایی که منجربه صدور شده و برابر با 19178 بوده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی سیستان و بلوچستان افزود: درگاه ملی مجوزها به منظور تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری و فضای کسب و کار کشور اجرایی شده است و برخی شروط ناهنجار در فرآیند صدور مجوزها حذف شده و شاهد تسهیل روند صدور مجوزها هستیم.

مجوزهای جدید کسب وکار بدون حضور و بدون کاغذ از طریق درگاه ملی مجوزها mojavez.

ir  به صورت فایل الکترونیک صادر می شوند.

این مسئول ادامه داد: دستگاه ها موظف هستند در بازه زمانی مشخص شده در درگاه ملی مجوزها به متقاضیان پاسخ دهند و فقط در صورتی درخواست متقاضی را رد می کنند که یکی از شرایط مصوب در درگاه ملی مجوزها را نداشته باشند، اعتبار مجوزهای جدید کسب و کار، به شناسه یکتا (QRCODE) صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 19 هزار و 178 مجوز کسب و کار در سیستان و بلوچستان

صدور 19 هزار و 178 مجوز کسب و کار در سیستان و بلوچستان