مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-01سياسي

ضرورت ایجاد ظرفیت گردشگری در تالاب استیل آستارا


رییس شورای شهرستان آستارا با اشاره به ظرفیت های گردشگری تالاب استیل گفت: رعایت مسائل زیست محیطی در تالاب استیل سبب افزایش درآمد و جذب گردشگر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاشین کمالی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اسلامی شهرستان که با محوریت بررسی بهره مندی از ظرفیت تالاب استیل آستارا در راستای جذب گردشگر و درآمدزایی برگزار شد، اظهار کرد: تالاب استیل عباس آباد نعمتی خدادادی برای شهرستان آستارا است که به حال خود رها شده و در راستای بهره مندی از ظرفیت های آن، به طور شایسته اقدامات خاصی صورت نگرفته است.

رییس شورای اسلامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت های تالاب استیل و ایجاد امکانات گردشگری در محیط پیرامون این تالاب مطالبه و خواسته شهروندان است، افزود: تالاب استیل عباس آباد آستارا یکی از ظرفیت های بی نظیر گردشگری این شهرستان است که می توان با بهره گیری از این ظرفیت و با رعایت مسائل محیط زیست در راستای درآمدزایی و جذب گردشگر اقدام کرد.

وی با بیان اینکه اشتغال نیز یکی از ظرفیت های این تالاب است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: با توجه به اینکه شهرستان آستارا جزو مناطق گردشگر پذیر کشور است باید زیرساخت ها در آن فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد ظرفیت گردشگری در تالاب استیل آستارا

ضرورت ایجاد ظرفیت گردشگری در تالاب استیل آستارا