مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-27سياسي

ثبت نام 42هزار زوار گیلانی برای شرکت در پیاده روی اربعین


دبیر ستاد اربعین گیلان از ثبت نام 42هزار زوار گیلانی برای شرکت در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت:اعزام زائران به مرزهای عراق از روزهای گذشته آغاز شده و اکنون شاهد ازدحام زیاد در مرز مهران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، روح الله بخشی نژاد دبیر ستاد اربعین گیلان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این ستاد و در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و اربعین حسینی اظهار کرد: طبق پیش بینی ها  استقبال مردم ایران از اربعین قابل پیش بینی بود و در گیلان هم 42هزار نفر برای حضور در پیاده روی اربعین ثبت نام داشتیم.

وی با اشاره به آغاز اعزام زوار اربعین گیلانی به مرزهای کشور عراق گفت: اعزام زائران به مرزهای عراق از روزهای گذشته آغاز شده و اکنون شاهد ازدحام زیاد در مرز مهران هستیم لذا درخواست داریم زائرین به مرزهای خسروی، شلمچه و باشماق رفته و عازم کشور عراق شوند.

دبیر ستاد اربعین گیلان با تأکید بر برگزاری جلسات متعدد در خصوص ساماندهی مواکب این استان در کشور عراق و دو شهر نجف و کربلا تصریح کرد: از ابتدای سال جلسات ستاد اربعین استان در راستای ساماندهی مواکب گیلان برگزار شده و هماهنگی های خوبی انجام و مشکلی در خصوص تأمین کالاهای مورد نیار و ساماندهی مواکب گیلانی و زوار اربعین وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 42هزار زوار گیلانی برای شرکت در پیاده روی اربعین

ثبت نام 42هزار زوار گیلانی برای شرکت در پیاده روی اربعین