مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-24اقتصادي

مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت تبریز احداث می شود


مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی از احداث مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت با امضای تفاهم نامه بین سازمان حمل و نقل ریلی با سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلانشهر تبریز با هزینه کرد 250 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحیدکیا ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت با امضای تفاهم نامه بین سازمان حمل و نقل ریلی با سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلانشهر تبریز با هزینه کرد 250 میلیارد تومان احداث می شود.

وی با اشاره به تصمیم شورای عالی سرمایه گذاری مبنی بر استفاده مفید از فضای موجود در ایستگاه میدان ساعت تصریح کرد: هدف دو مجموعه درون سازمانی معطوف به احداث یک بنای ماندگار در راستای معماری خاص شهری و لحاظ قدمت تاریخی میدان ساعت است.

وحیدکیا با اشاره به اینکه تنها به دنبال جذب منابع و بهره برداری های مالی نیستیم، تصریح کرد: تمرکز شهرداری تبریز بر روی احداث چنین بنای ماندگار برای شهر تبریز است.

وی افزود: آغاز این پروژه، طلیعه ای است برای اجرایی کردن بناهای ماندگار با رویکرد معماری خاص ایرانی و بومی که در آینده در سایر ایستگاه های خط یک و دو عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت تبریز احداث می شود

مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت تبریز احداث می شود