مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-03اقتصادي

1700 واحد مسکونی به روستاییان زنجان واگذار شد


1700 واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 627 میلیارد ریال با تسهیلات ارزان قیمت در استان احداث و به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا خواجه ای روز یکشنبه گفت: علاوه بر این تعداد یاد شده 520 واحد ساختمان نیز برای محرومین طبق تفاهم نامه مشترک با بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسیده است.

وی به موضوع مهم ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش الگوی ساخت مسکن اقتصادی از جمله اهداف طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این اداره کل در حوزه روستایی، به مقاوم سازی مسکن روستاییان تاکید ویژه ای دارد، ادامه داد: در این راستا تسهیلات مقاوم سازی و بهسازی مسکن همسو با اهدافی چون احداث مسکن مقاوم، تأمین مسکن متناسب با نیاز روستاییان، حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها، تطبیق کالبد مسکن روستایی با زندگی امروزی به روستاییان، پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه تسهیلات 200 میلیونی، زمینه خوبی برای استفاده روستاییان به ویژه افرادی که ساکن روستاهای کم برخوردار و فاقد مسکن یا در مساکن غیر مقاوم هستند فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 واحد مسکونی به روستاییان زنجان واگذار شد

1700 واحد مسکونی به روستاییان زنجان واگذار شد