مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-30سياسي

دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در تشریح دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم در این استان می گوید: نگاهی که دولت دارد اقتصاد مردمی و توانمندسازی اقشار متوسط جامعه است.

- خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ در طول سال دو مناسبت مهم و شاخص داریم که در واقع عملکرد دستگاه های اجرایی در قالب عملکرد دولت در سطح استان ارائه می شود یکی هفته دولت است که در حال حاضر در آن قرار داریم و دیگری دهه فجر است و آنچه به عنوان شاخص و فینال گزارش عملکرد دولت در سطح استان است همین دو مناسبت هفته دولت و دهه فجر است.

به همین مناسبت به گفت وگو نشستیم با جواد اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی و به بررسی وضعیت پیشرفت پروژه های مهم اقتصادی در استان و پیگیری های انجام شده در این ارتباط، موضوع مشاغل خانگی، سرمایه گذاری خارجی در استان و.

پرداختیم.

فارس: اولویت های استان را در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی بفرمایید؟ اشرفی: آنچه که به مخاطبان ارائه می دهم بعد از دهه فجر سال گذشته است که تاکنون حدود بالغ بر 340 پروژه در حوزه اقتصادی در استان مورد بهره برداری قرار گرفته است که بخشی از اینها در ایام هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد و بخشی هم در هفته صنعت و معدن و در هفته جهاد کشاورزی بهره برداری شد و بعد از این هم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم در خراسان جنوبی

دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم در خراسان جنوبی