مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:462023-08-26سياسي

مسئولان اطلاع رسانی خدمات نظام را جدی بگیرند


مهم ترین مسئله در زمینه اقناع افکار عمومی، اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم است که باید کارویژه مسئولان باشد.

- کامران آتین فعال سیاسی هرمزگان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هفته دولت یادآور فداکاری‏ های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه امروز دولت سیزدهم با رویکرد جوانگرایی و گماردن نیروهای جوان و خدمتگزار همچون استاندار هرمزگان، هم راستا با نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب تلاش دارد تا در میان مردم بودن و خدمت بی منت را برای رشد، پویایی، عمران و آبادانی ایران عزیز سرلوحه خود قرار دهد، افزود: هفته دولت فرصت مغتنم و بزرگی است تا مدیران تهدید را تبدیل به فرصتی بزرگ برای تقویت امید در جامعه کنند.

این فعال سیاسی هرمزگان تصریح کرد: از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی  انتظار می رود در فرصت هفته دولت، ضمن ارتباط مستمر با رسانه ها، عملکرد خود را به طور دقیق تشریح کرده و با تبیین شرایط کشور روحیه امید و نشاط را در بین اقشار مختلف مردم تقویت کنند.

آتین همچنین گفت: بدون شک هم استانیهای شریف و قدرشناس واقف بر این امر هستند که از بدو حضور استاندار جوان هرمزگان در استان که با تمام وجود کمر همت به توسعه و عمران این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اطلاع رسانی خدمات نظام را جدی بگیرند

مسئولان اطلاع رسانی خدمات نظام را جدی بگیرند