مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-30بين الملل

ضرب الاجل عشایر سوریه به «قسد» برای آزادی شهروندان تحت محاصره در الحسکه


سران عشایر حومه دیرالزور سوریه تنها 12 ساعت به ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا و نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) تحت حمایت واشنگتن مهلت دادند تا بازداشتی ها و شهروندان تحت محاصره در استان الحسکه را آزاد کنند چراکه در غیر این صورت بسیج عمومی اعلام خواهد شد.

- ضرب الاجل عشایر سوریه به قسد برای آزادی شهروندان تحت محاصره در الحسکه سران عشایر حومه دیرالزور سوریه تنها 12 ساعت به ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا و نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) تحت حمایت واشنگتن مهلت دادند تا بازداشتی ها و شهروندان تحت محاصره در استان الحسکه را آزاد کنند چراکه در غیر این صورت بسیج عمومی اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، درگیری های متناوب بین عشایر و شورای نظامی دیرالزور از یک سو و قسد از سوی دیگر در حومه شمالی و غربی دیرالزور ادامه دارد و شبه نظامیان شورای نظامی توانستند دوباره کنترل کاخ ابوخوله در روستای الربیضه را به دست گیرند.

شورای نظامی دیرالزور همچنین توانست راه های ارتباطی حومه شمالی و غربی دیرالزور را مسدود کند و پس از متهم کردن نیروهای دموکراتیک سوریه به کشتن رهبران عرب در صفوف خود، تهدید کرد گشت های وابسته به قسد را هدف قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل عشایر سوریه به «قسد» برای آزادی شهروندان تحت محاصره در الحسکه

ضرب الاجل عشایر سوریه به «قسد» برای آزادی شهروندان تحت محاصره در الحسکه