مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:102023-08-26سياسي

پایان 1403 پایان جاده های شنی در بهشهر


فرماندار بهشهر با اشاره به وجود راه های شنی و فاقد آسفالت در محورهای مختلف بهشهر گفت: پایان 1403 پایان جاده های شنی در بهشهر و همه راه های اصلی و آنتنی آسفالت می شوند.

- علی اصغر میرزایی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: در حوزه عمرانی  112 میلیارد تومان بودجه در کمیته برنامه ریزی امسال در نظر گرفته شده است که در حال مبادلات موافقت نامه ها هستیم.

وی گفت: اعتبارات سفر رییس جمهور 63 پروژه با هزار و 16 میلیارد تومان است که تا پایان سال مالی 1403  باید اعتبارات جذب و اعمال شود.

فرماندار بهشهر با اشاره به اعتبارات مازاد استانی خاطرنشان کرد: این اعتبارات در 6 حوزه اختصاص یافت که  55 میلیارد تومان برای بهسازی راه ها از وزارت نفت اخذ شد، 20 میلیارد تومان برای تکمیل راه روستایی از وزارت راه اخذ شد، 30 میلیارد تومان از محل تنش آبی از آبفای کشور بود که 8 میلیارد تومان محقق شد و مابقی در قالب مجتمع آبرسانی است.

وی گفت: 13 میلیارد تومان قیر رایگان مشارکتی توسط دهیاری ها و شوراها اخذ و در حال انجام است که تا 31 شهریور اگر اخذ شود بیشتر خواهد شد، 24 میلیارد تومان هم برای تکمیل راه روستایی  از بنیاد علوی و 9 میلیارد تومان برای راه یخکش قول داده شد که تا ولو آسفالت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 1403 پایان جاده های شنی در بهشهر

پایان 1403 پایان جاده های شنی در بهشهر