مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-29اجتماعي

موفقیت دانش آموزان تحت حمایت چهارمحال و بختیاری در کنکور سراسری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از موفقیت دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با کسب پنج رتبه سه رقمی در کنکور سراسری خبر داد.

-  جاسم محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از موفقیت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با کسب پنج رتبه سه رقمی در کنکور سراسری خبر داد و گفت: کسب رتبه های برتر توسط این دانش آموزان سخت کوش در نتیجه تلاش و پشتکار آن ها، صبر و شکیبایی خانواده ها و حمایت کارکنان این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع پنج رتبه سه رقمی کسب شده، چهار دانش آموز در رشته علوم انسانی و یک دانش آموز در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می کردند.

   وی تعداد دانش آموزان تحت حمایت که مجاز به انتخاب رشته شده اند را یک هزار و 600 نفر عنوان و اضافه کرد: از این مجموع هفت نفر موفق به کسب رتبه بین یک هزار تا 2 هزار و 18 نفر نیز رتبه بین 2 تا پنج هزار در رشته های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک شده اند.

محمدی با اشاره به افتخارآفرینی دانش آموزان تحت حمایت در کنکور سال گذشته تصریح کرد: چهار دانش آموز موفق به کسب رتبه سه قمی، 20 دانش آموز موفق به کسب رتبه زیر پنج هزار و 88 دانش آموز نیز جهت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان مجاز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دانش آموزان تحت حمایت چهارمحال و بختیاری در کنکور سراسری

موفقیت دانش آموزان تحت حمایت چهارمحال و بختیاری در کنکور سراسری