مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-03اجتماعي

توزیع 40 هزار آب لیوانی در بین زائران اربعین


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از توزیع 40 هزار آب لیوانی در بین زائران اربعین حسینی (ع) از سوی این شرکت خبر داد.

- خرم آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از توزیع 40 هزار آب لیوانی در بین زائران اربعین حسینی (ع) از سوی این شرکت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر اکبریان امروز یکشنبه در گفت وگو با رسانه ها از ارائه خدمات گسترده شرکت آب و فاضلاب لرستان به زائرین اربعین حسینی در داخل استان، مرز مهران و همچنین داخل خاک عراق خبر داد.

وی گفت: باتوجه به هماهنگی های به عمل آمده با شرکت مهندسی آبفا کشور، ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو و ستاد اربعین استان، همکاران ما در حال ارائه خدمات متنوعی به زائرین اربعین حسینی در داخل استان، مرز مهران و خاک عراق هستند و روزانه به صورت دو شیفت 40 هزار آب لیوانی تولید و توزیع می کنند، همچنین یک دستگاه تانکر آبرسان و یک دستگاه دیزل ژنراتور در مرز مهران مستقر و سه دستگاه تانکر آبرسان با نیروهای امدادی در شهرهای نجف و کربلا مستقر کرده ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، تأکید کرد: در سطح استان هم کمک های مناسبی برای مواکب مستقر در مسیر زائرین از جمله تأمین آب به صورت روزانه به وسیله تانکرهای آبرسان و احداث شبکه های آب و فاضلاب برای مواکب ثابت انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 40 هزار آب لیوانی در بین زائران اربعین

توزیع 40 هزار آب لیوانی در بین زائران اربعین