مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-11سياسي

اسکان و پذیرایی از زائران اربعین در 100 مسجد و حسینیه استان قم


سال گذشته از 2 هزار موکب ایرانی مستقر در عراق بین 160 تا 180 موکب از استان قم بودند که امسال نیز این موکب ها به زائرین حضرت سیدالشهداء (ع) خدمت رسانی کردند.

- حجت الاسلام شعبان زاده گفت: سال گذشته از 2 هزار موکب ایرانی مستقر در عراق بین 160 تا 180 موکب از استان قم بودند که امسال نیز این موکب ها به زائرین حضرت سیدالشهداء (ع) خدمت رسانی کردند.

حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در گفتگو با خبرنگار مهر ، به برنامه های اربعینی این استان اشاره و عنوان کرد: مهم ترین مأموریت ما در استان قم با توجه به اینکه در مسیر عبور زائرین است، اسکان زائرین بود.

وی افزود: برنامه اسکان زائرین در 100 مسجد و حسینیه استان تدارک دیده شد تا از میهمانان اربعینی حضرت سیدالشهدا (ع) در این مساجد و مواکب پذیرایی شود.

مدیرکل تبلیغات استان قم پشتیبانی تبلیغی از مناطق اسکان و حضور زائران را یکی دیگر از برنامه های این استان معرفی کرد و گفت: در ایام اربعین روحانیون و امامان جماعات در مواکب حضور پیدا می کردند و برنامه نماز جماعت و مراسمات عزاداری ویژه زائرین را برگزار می کردند.

وی با بیان اینکه استان قم بیشترین تعداد موکب در کشور را داشت تصریح کرد: سال گذشته از 2 هزار موکب ایرانی مستقر در عراق بین 160 تا 180 موکب از استان قم بودند که امسال نیز این موکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان و پذیرایی از زائران اربعین در 100 مسجد و حسینیه استان قم

اسکان و پذیرایی از زائران اربعین در 100 مسجد و حسینیه استان قم