مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-05ورزشي

بیش از 100 سمن جوانان در رویداد اربعین حسینی خدمات ارائه می دهند


سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان گفت: بیش از 100 سمن جوانان در رویداد اربعین حسینی خدمات ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان با بیان اینکه هر ساله سمن های جوانان از سراسر کشور در رویداد بزرگ اربعین حسینی حضور داشته و به زائرین خدمات ارائه می دهند گفت: امسال نیز سمن های جوانان فعال در این حوزه در این مراسم حضور دارند و خدمات مختلف مورد نیاز زائرین را ارائه می دهند.

وی افزود: مطابق گزارش ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور بیش از 100 سازمان مردم نهاد جوانان در این مراسم باشکوه حضور دارند و با برپایی موکب به ارائه خدماتی از قبیل خدمات پزشکی و ارائه بسته های بهداشتی، اسکان، مشاوره و پاسخ به مسائل دینی و شرعی، ارائه بسته های فرهنگی، پذیرایی از زائرین، مستندسازی، فعالیت های رسانه ای و… می پردازند.

پارسانیا در خصوص دیگر فعالیت های سمن های جوانان گفت: از دیگر فعالیت های سمن های جوانان فعال در این حوزه، اعزام جوانان علاقمند به حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی است که این اقدام نیز از جمله فعالیت گسترده این سمن هاست.

سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان با بیان اینکه اکنون بیش از 450 سمن جوانان در حوزه اعتقادی و مذهبی فعالیت دارند گفت: سمن های جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 سمن جوانان در رویداد اربعین حسینی خدمات ارائه می دهند

بیش از 100 سمن جوانان در رویداد اربعین حسینی خدمات ارائه می دهند