مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-02بين الملل

هشتگ های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی


فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، - ساری- فوت جواد روحی در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب میم تا جیم را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: فوت جواد روحی در کمترین زمان تبدیل به سناریوی جدید رسانه های فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی شد و نحوه پوشش رسانه های خارجی و معاند از این جریان نشانه آمادگی آنان برای این سناریوی جدید بوده است.

آنان طی 48 ساعت گذشته تلاش کردند با هشتگ سازی های جعلی و دروغ مردم را به آشوب ها دعوت کنند و با بهره گیری از شیوه های متنوع و پناه بردن به عکس های آرشیوی، اسم رمز جدید را برای آشوب خط دهی کنند.

همچنین رسانه های معاند تصویر قدیمی بستری در بیمارستان جواد روحی به دلیل مشکلات اعصاب و روان با لباس شخصی را به عنوان تصویر جدید منتشر می کنند و مدعی هستند دستگیری جواد روحی به دلیل رقصیدن در خیابان بوده اما براساس شواهد موجود و اعترافات، وی لیدر اصلی آشوب در نوشهر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتگ های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی

هشتگ های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی