مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-19ورزشي

اورژانس 115 تیران نیازمند افزایش تیم های امدادی است


فرماندار تیران و کرون با اشاره به پوشش خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در حوزه شهری و جاده ای گفت: با توجه به حجم بالای مأموریت های اورژانس 115 تیران نیازمند افزایش تیم های امدادی است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون با اشاره به پوشش خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در حوزه شهری و جاده ای گفت: با توجه به حجم بالای مأموریت های اورژانس 115 تیران نیازمند افزایش تیم های امدادی است.

علی محمدی کیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیران و کرون به لحاظ موقعیت ارتباطی بین استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و به عنوان دروازه ورودی گردشگری شهرستان های غرب استان اصفهان مطرح است.

وی چنین شاخصه هایی را عامل افزایش تردد در جاده های بین شهری دانست و افزود: حجم بالای ترافیک و وجود بسترهای گردشگری، احتمال وقوع حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی را افزایش داده و امدادرسانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: این خدمت رسانی به مسافران جدا از جمعیت بیش از 70 هزار نفر مردم این شهرستان است که نیازمند دریافت خدمات امدادی و پیش بیمارستانی هستند.

وی با بیان اینکه تقویت خدمات امدادی در حوزه های مختلف درمانی، آتش نشانی، پدافند غیرعامل و راهداری حائز اهمیت است، تصریح کرد: گستره جغرافیایی بالای 50 کیلومتر این منطقه با سه شهر و بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس 115 تیران نیازمند افزایش تیم های امدادی است

اورژانس 115 تیران نیازمند افزایش تیم های امدادی است