مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-29بين الملل

آماده باش الحشد الشعبی در مرز سوریه برای مقابله با داعشی های فراری


نیروهای الحشد الشعبی در مرز سوریه در راستای ممانعت از نفوذ داعشی های فراری از زندان در این کشور، به حالت آماده باش درآمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی در استان الانبار، امروز (سه شنبه) از استقرار گسترده نیروهای الحشد الشعبی در امتداد مرز سوریه برای مقابله با ورود عناصر فراری داعش به عراق خبر داد.

او به وبگاه خبری المعلومه گفت که در پی انتشار خبرهایی از فرار تروریست های داعش از زندان غویران در منطقه الصناعه در شهر الحسکه، که در کنترل شبه نظامیان کُرد و ائتلاف آمریکایی است، سازمان الحشد الشعبی در حالت آماده باش قرار گرفته است.

به گفته این مقام امنیتی، بالغ بر 70 فرمانده و عضو ارشد داعش توانسته اند از زندان غویران در شهر الحسکه فرار کنند و احتمال قوی وجود دارد که آن ها بخواهند وارد خاک عراق شوند.

او تأکید کرد که تروریست ها با طرح و برنامه آمریکا توانسته اند از این زندان بگریزند و واشنگتن از آن ها برای ناامن سازی شرق سوریه و همچنین عراق بهره می برد.

در این راستا منابع محلی در شهر الحسکه امروز خبر دادند که شبه نظامیان کُرد دست به عملیات گسترده برای تعقیب و بازداشت تروریست های داعش زده و همزمان اقدام به وضع قوانین منع آمد و شد در این شهر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش الحشد الشعبی در مرز سوریه برای مقابله با داعشی های فراری

آماده باش الحشد الشعبی در مرز سوریه برای مقابله با داعشی های فراری