مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-12سياسي

اظهارات وزیر ارشاد درباره عزم ملی برای اربعین و ساخت فیلمی درباره شهدای مرزبانی


وزیر فرهنگ در هشتصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با تقدیر از مردم ایران و دولت عراق در برگزاری باشکوه حماسه بزرگ اربعین حسینی به ارتقای کمی و کیفی مراسم امسال اشاره کرد و گفت: - وزیر فرهنگ در هشتصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با تقدیر از مردم ایران و دولت عراق در برگزاری باشکوه حماسه بزرگ اربعین حسینی به ارتقای کمی و کیفی مراسم امسال اشاره کرد و گفت: امسال شواهد نشان داد که عزم ملی برای برگزاری این مراسم اتفاق افتاده و با تشکیل ستاد اربعین در دولت مردمی چنین انتظاری هم می رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب افزود: در حماسه اربعین و ایام مشابه کار دولت حمایت و تسهیل گری است و کار اصلی در دست مردم است.

امسال اتفاق مهمی رقم خورد و مردم استان های مختلف کشور از جمله استان های اهل سنت مشارکت عظیمی در برگزاری این مراسم داشتند.

حتی استان های سنی نشین عراق مثل اربیل، سلیمانیه و کرکوک و حتی پیروان ادیان الهی دیگر مثل آشوری های ارومیه نیز با برپایی موکب در مسیر راهپیمایان اربعین حضور جدی و فعالی داشتند.

اسماعیلی به تقدیر رهبر انقلاب از نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت مرزها و مسیرهای منتهی به کربلای حسینی اشاره کرد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات وزیر ارشاد درباره عزم ملی برای اربعین و ساخت فیلمی درباره شهدای مرزبانی

اظهارات وزیر ارشاد درباره عزم ملی برای اربعین و ساخت فیلمی درباره شهدای مرزبانی