مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-11سياسي

برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان یزد معرفی شدند


شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله استانی یزد با حضور بیش از 350 نفر از فعالان قرآنی و عضو کانون های مساجد یزد در رشته های مختلف برگزار و با معرفی برترین های هر بخش به کار خود پایان داد.

- ایسنا/یزد شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله استانی یزد با حضور بیش از 350 نفر از فعالان قرآنی و عضو کانون های مساجد یزد در رشته های مختلف برگزار و با معرفی برترین های هر بخش به کار خود پایان داد.

محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این باره بیان کرد: پس از داوری در دو گروه خواهران و برادران، نفرات برگزیده این دوره از مسابقات معرفی شدند که نفرات برگزیده حفظ کل قرآن کریم، ترتیل قران کریم، قرائت قرآن کریم و اذان به مرحله کشوری اعزام می شوند.

وی گفت: نفرات برگزیده این دوره از مسابقاتدر رشته اذان بالای 16 سال به ترتیب سید محمد حسین انوار از کانون مهدویت به عنوان نفر اول و سید محمد دهقان حسینی فراشاه از کانون شهید اله دادی به عنوان رتبه دوم بودند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: محمد مهدی قائمی از کانون غدیر یزد، ریحانه دهقان نیری از کانون شهید اله دادی، علی محمودی هاشمی از کانون ایثار، علی رضا حسن پور محمدآبادی از کانون حسنا به عنوان نفرات برتر در رشته حفظ جز 30 قرآن کریم انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان یزد معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان یزد معرفی شدند