مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:152023-08-23پزشكي

برخورد جدی با رستوران های متخلف در شاهرود/ امحاء مواد غذایی فاسد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از برخورد جدی با رستوران های متخلف به لحاظ بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

- آرش صید آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره شائبه جمع آوری یک هزار و 200 کیلوگرم گوشت فاسد از برخی رستوران های شاهرود و نگرانی مردم بابت این امر، تاکید کرد: علوم پزشکی متولی بهداشت و غذا است و به شکایت ها رسیدگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه علوم پزشکی گشت هایی دارد که هم راساً و هم مشترکاً بر واحدهای غذایی نظارت دارد، افزود: رستوران ها و واحدهای اغذیه متخلف دو حالت پلمب می شوند که یا اخطار نسبت به جمع آوری محصولات فاسد و یا رفع مشکلات بهداشتی داشته و اقدام به امحا و رفع مشکل بهداشتی نکرده باشند و یا شکایتی وجود داشته و اثبات شود که ماده غذایی دچار مشکل بوده و مردم را مریض کرده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته با حضور جهاد و دامپزشکی جمع آوری و امحا می شوند، گفت: مجموعاً گروه نظارتی متشکل از صمت، دانشگاه و… افراد متخلف را به تعزیرات معرفی می کنند.

صید آبادی با بیان اینکه به دلیل حفظ آبروی افراد امکان اعلام رستوران های متخلف وجود ندارد، تاکید کرد: اطلاع رسانی عمومی با آبروی مردم بازی کردن است از سوی دیگر این رستوران ها بالاخره تخلف کرده اند و باید با آنها برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با رستوران های متخلف در شاهرود/ امحاء مواد غذایی فاسد

برخورد جدی با رستوران های متخلف در شاهرود/ امحاء مواد غذایی فاسد