مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-03اجتماعي

پروژه سنگ فرش و بهسازی نور مسیر بست طبرسی تا شیرازی حرم تکمیل شد


در آستانه دهه آخر ماه صفر، یکی دیگر از پروژه های عمرانی حرم مطهر رضوی تکمیل و به بهره برداری رسید تا زیرساخت های این بارگاه برای میزبانی از زائران، - فراهم تر و مهیاتر از گذشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در تازه ترین عملیات عمرانی و به همت سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی، پروژه بهبود منظر و افزایش روشنایی محدوده بست طبرسی تا بست شیرازی به پایان رسید.

هدف از اجرای این طرح، تسهیل و نظم بخشی تردد زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، هدایت بهتر مسیر زیارت به سمت صحن انقلاب و همچنین بهبود منظر و افزایش روشنایی این محدوده بوده که با اجرای سنگ فرش و تقویت نورپردازی انجام پذیرفت.

اجرای سنگ فرش با هدف یکپارچگی محیط پیرامونی حرم حیدر حیدری، معاون عمران سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی درباره این پروژه اظهار کرد: محدوده بست طبرسی تا بست شیرازی با مساحت 9350 متر مربع پیش از آن آسفالت بود که در راستای اتصال و یکپارچگی کف سازی صحن های حرم مطهر، به صورت کامل با سنگ هایی با ابعاد 40 در 40 سانتیمتر با دو طرح سنگ گل پنبه ای و گرانیت سبز ساده سنگفرش شد.

در نظر گرفتن شرط تسهیل تردد زائران معاون عمران سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی با اشاره به مطالعات صورت گرفته در این پروژه، اظهار کرد: به جهت دوام بیشتر سنگ ها و همچنین امکان تردد ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه سنگ فرش و بهسازی نور مسیر بست طبرسی تا شیرازی حرم تکمیل شد

پروژه سنگ فرش و بهسازی نور مسیر بست طبرسی تا شیرازی حرم تکمیل شد