مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-01بين الملل

هوش مصنوعی محور سفر مقام آمریکایی به تل آویو و آنکارا


«مالوری استورات» دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات برای رایزنی درباره موضوعات امنیتی شامل «ثبات استراتژیک» و هوش مصنوعی، سیزدهم تا هفدهم شهریور به تل آویو و آنکارا می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه آمریکا از سفر هفته آینده دستیار وزیر خارجه این کشور در امور کنترل تسلیحات به فلسطین اشغالی و ترکیه برای رایزنی با مقام ها آنها درباره مسائل مرتبط با ثبات استراتژیک و دیگر موضوعات خبر داد.

در شرایطی که غربی ها طی دو سال اخیر بارها مدعی احتمال تشدید تنش ها و استفاده روسیه از بمب اتمی در جنگ اوکراین شده اند، دستیار وزیر خارجه آمریکا و رییس دفتر کنترل تسلیحات، راستی آزمایی و پایبندی (به توافقات بین المللی کنترل تسلیحات، عدم اشاعه اتمی و خلع سلاح) به تل آویو و آنکارا سفر می کند.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که خانم مالوری استورات دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات برای رایزنی با مقام های رژیم صهیونیستی و ترکیه درباره ثبات استراتژیک ، سیزدهم تا هفدهم شهریور به تل آویو و آنکارا می رود.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده که دستیار آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات در سفر به فلسطین اشغالی با مقامات وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره ثبات استراتژیک، کنترل چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی محور سفر مقام آمریکایی به تل آویو و آنکارا

هوش مصنوعی محور سفر مقام آمریکایی به تل آویو و آنکارا