مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 14:362023-09-14ورزشي

گیلان نایب قهرمان رقابتهای سامبو ساحلی کشور شد


رقابت های سامبو ساحلی قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر و نایب قهرمانی گیلان در بندرانزلی پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، رقابت های سامبو ساحلی قهرمانی کشور با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های مختلف کشور در ساحل بندرانزلی گیلان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت ها، تیم مازندران موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات سامبو ساحلی قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهد، گیلان نایب قهرمان شد و تیم البرز نیز مقام سوم این رقابت ها را کسب کرد.

محمد فلاح پور مسؤول انجمن سامبو گیلان در پایان این مسابقات در خصوص برگزاری این رقابت ها اظهار کرد: برای نخستین بار این مسابقات به میزبانی گیلان و در سواحل شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابتها طبق استانداردهای جهانی و در چهار وزن برگزار شد، افزود: در جریان این مسابقات ورزشکاران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و سه مدال برنز شدند و با توجه به نتایج کسب شده، عملکرد مناسبی داشتند.

به گفته مسؤول انجمن سامبو گیلان در پایان این رقابتها، عوض زاده عنوان قهرمانی و مدال طلا، رمضانی و نیک نژاد مدال نقره، طبق دار، نیکو و هویت طلب نیز از گیلان مدال برنز را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان نایب قهرمان رقابتهای سامبو ساحلی کشور شد

گیلان نایب قهرمان رقابتهای سامبو ساحلی کشور شد